طرحِ بورسِ تحصيليِ پوري شهرياري

خانمِ پوري شهرياري (بهروزي) يكي از بانوانِ كارآفرينِ اين سرزمين بود كه در سال 1341 همراهِ آقاي ايرج كابلي موفق به دريافتِ نماينده‌گيِ سازمانِ زبان‌آموزيِ ويزافون در خاورميانه شد و دوره‌هاي آموزشِ زبان از راهِ دور را با تربيتِ ده‌ها كادرِ مجرب، در شهرهاي بزرگ و كوچكِ كشورِ عزيزمان ارائه و معرفي كرد.

او انساني والا و مديري مدّبر بود. او سال‌هاي سال باظرافت و زيبايي در نقشِ رهبري موردِ علاقه و موردِ احترام به سازمان‌دهيِ سرمايه‌هاي انسانيِ سازمان مشغول بود. او خيرخواهِ همه بود. وطن‌اش و همه‌ي انسان‌ها را دوست مي‌داشت و براي كمك به ديگران هرآن‌چه در توان‌اش بود انجام مي‌داد. هميشه به فكرِ راه‌هايي بود كه بتواند به هم‌وطنانِ بااستعدادش كه استطاعتِ مالي براي يادگرفتنِ زبان ندارند، ياري برساند.

ما كه ادامه‌دهنده‌ي راهِ او هستيم؛ اكنون كه اين بانوي بزرگوار در ميانِ ما نيست، بنا به خواستِ ایشان تصميم گرفته‌ايم با کمکِ سازمان‌ها و افرادِ علاقه‌مند و نیکوکار و با اختصاصِ بخشی از درآمدِ خود، بورسِ زبانِ انگليسيِ پوري شهرياري را در اختيارِ قشرهاي گوناگونِ مردمِ عزيزمان قرار دهيم.

در اين طرح اولويت با افرادي است كه از طرفِ سازمان‌ها و جمعيت‌هاي مرتبط با فعاليت‌هاي بشردوستانه و دوستدارِ طبيعت، به ما معرفي مي‌شوند. براي نمونه:

* جمعيت‌ِ هلال احمر و سازمانِ بهزيستي و خانواده‌هايشان

* آتش‌نشانانِ فداكار و خانواده‌هايشان

* كودكان و نوجوانانِ بيمار و يا بدونِ سرپرست و سازمان‌ها و جمعيت‌هاي حاميِ اين كودكان

* سازمان‌ها و جمعيت‌هايي كه با جان و دل از طبيعت و محيطِ زيست محافظت مي‌كنند

* كودكان و نوجوانانِ مناطق محروم

* جمعيت‌هاي فعال در كارآفريني براي جوانان و زنانِ سرپرستِ خانوار

* كارگراني كه در صنايع گوناگون به سازنده‌گيِ كشور مشغول‌اند ، به ويژه آنان كه در صنايع سبز و  دوست‌دارِ طبيعت كار مي‌كنند ...  و ده‌ها نمونه‌ي ديگر.

كساني كه در اين طرح ‌«بورسيه» مي‌شوند بدونِ پرداخت حتا 1 ريال مي‌توانند از دوره‌هاي پایه و دوره‌های عمومي ويزافون بهره‌مند شوند.

مطمئن هستيم در راهِ درستي گام نهاده‌ايم و اگر در اين راه همراهاني به ما بپيوندند، پرتوان‌تر به پيش خواهيم رفت. حتا یک نفر با خریدِ دوره‌های ویزافون می‌تواند به آموزشِ یک نفرِ دیگر در گوشه‌یی از این سرزمین یاری برساند.

 

 

من یک امید آفرین هستم
صفحه اصلی